Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2010 23:09 - Иван и Андрей канят Азис
Автор: megynews Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1055 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.01.2010 17:21


image

Фолкаджията призна, че няма гадже и иска отново да е тв водещ, пише вестник Стандарт.

Иван и Андрей официално предложиха на Азис да станат негови продуценти. Той гостува във вечерното им шоу навръх ромската Нова година. И веднага го атакуваха. "Би ни било интересно, ако се отвори нещо, да работим заедно", не се поколебаха опосумите. Той пък им отговори дипломатично, че има няколко оферти. Но побърза да заяви, че кариерата му на тв водещ трябва да продължи. Неслучайно направи реверанс към публиката. "Тя или те обича, или те мрази. Не знам дали съжалявам за сваленото ми шоу по pro.bg. По-добре, че спря. Не искам да стоя две-три години на едно стъпало. Не ми пука, честно казано. Приемам го така, сякаш съм ходил на училище. Научих се да познавам хората", рече Краля на фолка, който в момента бил без гадже. Той не скри своята тъга за бедните си ромски събратя. "Нямат пари да празнуват, страшно е положението. Циганите не са злобни хора. Имало е моменти, когато ме е било срам, че съм циганин. В училище са странели от мен". После тримата се пошегуваха, че Рая, дъщерята на Азис, намирала невероятна прилика между баща си в тъмнокоса версия и Иван. "Харесвам и уважавам момчетата. Те са млади, креативни, нахални, искрени, с позиция. Факт е, че получих предложение от най-гледаните телевизии в държавата. Но не искам да бързам.", каза Азис пред "Стандарт".

Опосумите явно затягат редиците. Напоследък рейтингите в Нова телевизия са далеч от върховите постижения. Сега Мария Силвестър и Боби Турбото също отиват да се трудят в шоуто на Иван и Андрей.

Междувременно Азис снима клип към новото си парче "Бивши". Режисьорът, неговият стар приятел Люси Иларионов, този път ситуира екшъна в операционна и в морга. Камерите са се въртели 18 часа при минусови температури, в техния фокус има дори труп.

"Като че ли бях попаднал във филм на ужасите. Всичко беше толкова истинско, че като видях хирургическите инструменти и колегите актьори по престилки, ми прилоша", издава самият изпълнител. "Само студът, от който "трупът" потреперваше, напомняше, че става дума за жив човек. Предварително се извинявам на родителите на Жорко и на зрителите за ужасната сцена", разказва Азис. Автор на текста е юристът Добри Банев, музиката е на Велислав Драганински. В контраст на потискащата обстановка в операционната сред декорите в лентата се разхождат 40 красиви моделки от агенция FH1, облечени като медицински сестри


Тагове:   Азис,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: megynews
Категория: Новини
Прочетен: 198980
Постинги: 33
Коментари: 191
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930